Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
НЕОБХІДНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби таку інформацію:
Увага! Подача додатків до заяви не є обов’язковою;
У разі проведення закритого конкурсу — іншу інформацію для підтвердження відповідності умовам конкурсу;
Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування, подає заяву .
Також може подаватися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Державні службовці державного органу, в якому проводиться конкурс, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі.
Під час створення електронних документів, які подаються для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі подає відповідну інформацію онлайн через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС.
ЩОДО ВІДОМОСТЕЙ ПРО ОСВІТУ
Для подання інформації для участі у конкурсі зазначаються лише відомості, які містяться у дипломі про освіту.
Водночас надання оригіналів документів про освіту (диплом та додатки до нього) необхідні перед призначенням переможця конкурсу на посаду державної служби.
ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІЛЬНОГО ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ
Відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25 квітня 2019 року № 2704-VIII (зі змінами та доповненнями), особи які претендують на призначення на посади державної служби зобов’язані володіти державною мовою. Рівень володіння державною мовою засвідчується державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою , що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до зазначеного закону.
ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ (у разі необхідності)
Декларація подається кандидатом шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання з накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Декларація охоплює звітний рік (період з 01 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.
Для подачі декларації кожен суб'єкт декларування повинен зареєструватися в Єдиному державному реєстрі декларацій на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції та пройти електронну ідентифікацію за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису.
З формою декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування можливо ознайомитись за наступним посиланням:
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0960-16
КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС
Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис.
Електронний підпис забезпечує достовірність і цілісність інформації, викладеної у документі, а також дає змогу підтвердити цілісність електронного документа та ідентифікувати особу, яка підписала документ.
Для створення кваліфікованого електронного підпису необхідно мати чинні особисті ключі та сертифікати, видані кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг (КНЕДП).
В деяких КНЕДП послуга отримання КЕП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АТ КБ «Приватбанк». Для цього потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват 24.
Повний перелік, контактну інформацію кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг можна знайти за посиланням: https://czo.gov.ua/ca-registry.