Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗВІТ 2025
Волинського апеляційного суду про надходження запитів, відповідно до
Закону України «Про доступ до публічної інформації»
№ з/п |
Запитувач інформації |
Суть запиту |
Дата надходження запиту |
Результат розгляду запиту |
Реквізити відповіді |
Примітка |
1. 1 |
Юридична сотня |
Про розгляд запитів на публічну інформацію від 24.12.2024 та від 28.12.2024 рр. |
31.12.2024 р. |
Надано відповідь на запит, що Волинським апеляційним судом у 2024 році було закуплено нову техніку в кількості 11 одиниць, а саме: 8 персональних комп’ютерів та 3 багатофункціональні принтери. Також у 2022-2024 роках Волинському апеляційному суду не видавалась техніка від Державної судової адміністрації України. |
03.01.2025 року № 07.11/1/2025 |
|
2. |
Анастасія ПЕРВЕЄВА |
Про розгляд запиту від 23.12.2024 року. |
30.12.2024 р. |
Надано відповідь на запит щодо витрачених коштів з державного бюджету. |
03.01.2025 року № 07.11/2/2025 |
|
3. |
Центр журналістських розслідувань « Сила правди»
Юлія ГАЛЕЦЬКА |
Про надання відповіді на запит. |
20.01.2025 р. |
Надано відповідь на запит щодо електронних копій розрахункових листів усіх суддів Апеляційного суду Волинської області за період 01.01.2024 по 31.12.2024. |
21.01.2025 року № 07.11/3/2025 |
|
4. |
Директор ГО « Інститут житла» Аліна МОСКАЛЕНКО |
Про розгляд запиту на публічну інформацію від 27.02.2025 щодо службового житла та заробітних плат працівників суду. |
07.03.2025 р. |
Надано відповідь щодо надання інформації про службове житло та про рівень заробітних плат суддів та працівників апарату суду за останні 5 років, надісланий ДСАУ 06.03.2025 та зареєстрований у Волинському апеляційному суді 07.03.2025 за ЕП -771/25, у межах компетенції розглянутий. На балансі Волинського апеляційного суду не було службового житла, виведеного зі статусу « Службове». Надано рівень заробітних плат суддів та працівників апарату Волинського апеляційного суду за останні 5 років ( з 2020 до 2024 року) за формами звітності, поданими до ДСАУ України. |
10.03.2025 року № 07.11/4/2025 |
|
5. |
Проценко Максим |
Про розгляд запиту на отримання публічної інформації. |
18.03.2025 р. |
Надано інформацію щодо всіх закордонних відряджень суддів у період з 01.01.2023 по 10.02.2025 рр., копії наказів про відрядження суддів за кордон, копії звітів суддів про закордонні відрядження. |
20.03.2025 року № 07.11/5/2025 |
|
6. |
Кирильчук Олег |
Про розгляд запиту на отримання публічної інформації. |
21.03.2025 р. |
Надано інформацію , що у Волинському апеляційному суді станом на 01 березня 2025 року відсутні судді , які увільнені від здійснення судочинства у зв’язку з проходженням військової служби та водночас яким продовжується виплата суддівської винагороди. |
26.03.2025 року № 07.11/6/2025 |
|
7. |
Карпович Андрій |
Про розгляд запиту на отримання публічної інформації. |
27.03.2025 р. |
Надано інформацію, щодо відповідальних осіб за здійснення заповнення та ведення обліково-статистичних ( ОСК )( обліково- інформаційних ( ОІК) карток на справи в автоматизованій системі документообігу суду, у тому числі внесення інформації в ОСК(ОІК) про реєстраційний номер облікової картки платника податків або паспортні дані, або ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є провідні та головні спеціалісти відділів забезпечення діяльності судової палати з розгляду кримінальних або цивільних справ, що передбачено посадовою інструкцією. |
28.03.2025 року № 07.11/7/2025 |
|
8. |
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
|
16. |
|
|
|
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
|
21. |
|
|
|
|
|
|
22. |
|
|
|
|
|
|
23. |
|
|
|
|
|
|